Weekly Bestseller

DLsite top sales

[1st]

DLsite 2nd sales

[2nd]

HDWShare ITN. | Hentai doujin works guide.

This is information site of Hentai doujin works from DLsite.com International.

A binaural audio work about having sex with a pure schoolgirl. (CV: Rito Ichinose) [DLsite.com]
JK Refresh ~Raw Sex with a Pure Schoolgirl~ By ShimaShima-tei

Price:$6.47 / €5.75 JPY (As of 2020/06/25)

Buy now

※This price may be changed without a notice. Please check it in a link.

Circle Name:ShimaShima-tei  Works
Release:Jun/26/2020
Age Ratings:X-rated 
Work Format:Voice 
File Format:MP3 
Language:  
Genre:Moe / Healing / ASMR / Lovey Dovey/Sweet Love / Hand Job / Internal Cumshot / Ear Licking / Virgin Female 
File Size:131.61MB 

JK Refresh ~Raw Sex with a Pure Schoolgirl~

[DLsite.com]

JK Refresh ~Raw Sex with a Pure Schoolgirl~

[DLsite.com]

Summary [By dlsite.com)

早期購入割引として7月1日16時まで30%オフです。

ー収録内容ー

1.初めまして、彩です♪
「こんにちは~。お兄さんだよね、私を指名してくれたの。
 ふふっ、彩って言います、よろしくね」

「どんな人かなって思ってたけど、優しそうな雰囲気の人で良かった~♪
 時間はいっぱいあるし、二人で楽しい時間にしようね」

「お兄さんはリフレ店って結構来るの?
 へ~、初めてなんだ。お兄さんの初めてが私で嬉しいな」

「ちなみに指名する時の表に歳が書いてあったと思うけど
 私は正真正銘、ぴちぴちの現役JKだから安心してね」

(導入パート…2分29秒)


2.耳のマッサージして欲しいんだ?

「よい、しょっと。お隣失礼しまーす。
 えへへ…こんなに顔が近いとドキドキしちゃうね」

「ん? 何か気になるの? あ、耳マッサージが気になるんだ。
 10分毎に3000円のオプションだけどやってみる?」

「ちなみに、これは表向きの書き方だから説明しておくと、
 指で耳をほぐすんじゃなくて…」

「私のベロでつぽつぽするんだよ♪」

(耳舐めパート…17分31秒)


3.反対側もイジめてあげるね

「まだ時間はちょっと余裕あるけど、すぐ始めちゃう?
 疲れてるなら、またゴロゴロして休んでからでもいいよ」

「続けて欲しいんだ~。結構本気で感じてビクビクしてたのに
 本当に耳をイジめられるのが好きなんだね」

「…なんか太ももに硬いのが当たってるんだけど。
 耳舐めで勃起しちゃったから触って欲しいんだ?」

「手コキは1回1万円だけど…それでもいい?
 分かった…ならやってあげる♪」

(耳舐め、手コキパート…13分2秒)


4.まだエッチなことし足りないの?

「なぁに? まだし足りないの? 手でするだけならいいけど
 お兄さんのその顔…もっとエッチな事したがってるでしょ」

「ダーメ。さっき言ったでしょ? 手コキ以上のことはしないって。
 二回も抜いてあげたんだから我慢しよ? ね?」

「スマタくらいならやってもいいかなって思うことはあるけど…
 OKしたら絶対歯止め効かなくなるでしょ? 分かってるんだから」

「お尻に擦りつけるだけって約束するから、やらせて欲しい?
 えー…本当に? まあ、お兄さん真面目そうだし、ちょっとならいいかな…」

「でも、スカート越しに擦るだけだからね? それ以上のことしようとしちゃ駄目だよ?
 ちゃんと約束守ってくれるなら、お兄さんにだけ特別にさせてあげる」

(セックスパート…10分30秒)


5.初ラブホだね…♪

「ふふっ、本当に来ちゃったね。ラブホ♪
 中ってこんな感じなんだ。ベッドも想像してたよりおっきいし、凄い新鮮~」

「お兄さんがお店に来た時はこんな所に来るなんて思ってもなかったけど
 今からここでセックスしちゃうんだね、私たち」

「言い方が生々しい? でも本当の事でしょ?
 それともお兄さん、ここまで来て怖気づいちゃった?」

「あはは、冗談だよ。それよりお兄さん。とりあえずキス、しちゃおっか…♪」

(手コキ、フェラパート…16分44秒)


6.生ハメセックス、しよ♪

「お兄さん、一回精子出しちゃったけどまだいけるよね?
 私もう我慢できないから、おまんこエッチ…しよ?」

「さっきイッたばっかなのに、見ただけで分かるくらいガチガチだね♪
 これが中に入ってくるって考えるだけで興奮しちゃう」

「ねえお兄さん。もう我慢できないから早く勃起おちんぽ挿れて?
 お兄さん専用の現役JKおまんこに、ふっといおちんぽでパンパンして?」

(セックスパート…12分57秒)


全編バイノーラル収録で、収録時間は約72分45秒です。
トラック4とトラック6はSE無しが同梱してあります。

ー制作ー
企画・しましま亭

声優・一之瀬りと様

イラスト・23様

FAQ for this works and circle.
We will answer as much as possible to the question to this works. I'm bad at English, but if that's okay push on button above and send your request.



4 × 5 =

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

If you acquire the works introduced on this site in a way other than the regular method, you may be asked for damages from the right holder of the works. This site is intended to promote buy the works to the user who downloaded it illegally of the works.
* This site is not a reach site. All works information on our site is posted with permission of the distributor. There is no illegal content.

Attention!

If you obtain the works described on this site by an unauthorized method such as BitTorrent, you may be sued by the right holder of the works even if you live outside Japan. This site is not a reach site.

Off to works page

Registered:86378works

Popular now!

New FAQ