Weekly Bestseller

DLsite top sales

[1st]

DLsite 2nd sales

[2nd]

HDWShare ITN. | Hentai doujin works guide.

This is information site of Hentai doujin works from DLsite.com International.

If you can endure her nipple teasing, it'll feel great... [DLsite.com]
Sex worker's nipple pampering and ejaculation play By Amashiko Channel

Price:$5.53 / €4.88 JPY (As of 2020/07/09)

Buy now

※This price may be changed without a notice. Please check it in a link.

Circle Name:Amashiko Channel  Works
Release:Jul/10/2020
Age Ratings:X-rated 
Work Format:Voice 
File Format:WAV 
Language:  
Genre:Lovey Dovey/Sweet Love / Sex Industry/Soapland / Hand Job / Verbal Humiliation / Tease / Submissive Man / Oneesan/Older Girl/Older Sister 
File Size:166.79MB 

Sex worker's nipple pampering and ejaculation play

[DLsite.com]

Sex worker's nipple pampering and ejaculation play

[DLsite.com]

Sex worker's nipple pampering and ejaculation play

[DLsite.com]

Summary [By dlsite.com)

「オナクラ」とは、風俗における「オナニークラブ」の略。あくまでオナニーが主体であり、女性にそれを見られたり、お手伝いをお願いしたりするサービスです。そのため、本番はおろか、手コキやキスすら別途オプション。服も脱がない女性にお代を支払い、手コキコースで抜いてもらいます。

しかし、そんなサービスだからこそ、他とは違った魅力があります。オナクラで高指名率を獲得する風俗嬢は、「最高のオナニー」を提供するプロなのです。

あなたは、デリバリー型オナクラ店の常連客。頻繁に指名するオキニ(お気に入り)の風俗嬢を、今日もラブホテルの一室に呼びました。彼女は、出勤予定日が公開されたらすぐに予約が埋まってしまう、このお店の人気嬢。更には、あなたの「手コキで優しくいじめられたい」「甘く焦らされたい」「たくさん囁かれたい」「乳首を責めて欲しい」といった要望を、度重なるプレイで熟知してくれています。


※※※


「いつものように、乳首を可愛がられて、たくさん甘やかされて… おちんちん、私の手で… ぎゅっ、 ぎゅっ、 ってされたり… 耳元で、たくさん、えっちな言葉を囁かれたり…。そうして優しく犯されながら、気持ちよ〜く、あまあまのお射精、したいんですよね?」

「ん〜? どうしました? そんなに全身を震わせて… お射精のおねだりですか? だ~め。まだ我慢、おあずけですよ。もうちょっと... もうちょっとですから。白いおしっこ、ぐ〜って、のぼってきましたね。もう、お漏らししたくてたまらないんですよね? ぎゅ、ってしてる手の中で、おちんちん、はちきれそうです。でも、だめ。だ〜め。乳首をぐちょぐちょに舐められて、ゆっくりと手コキで犯されて、女の子みたいに可愛がられて...。それでも、まだイったらだめですよ。イく時は、私がちゃんと、『いいよ』って、言ってあげますから。お利口さんは、それまで我慢です」

「うん、いっぱい我慢したもんね。もうイきたいよね。大丈夫ですよ… ここには、私しかいません。全身を震わせて、私に抱きつきながら、気持ちよく、ぴゅっぴゅっ〜て、しましょうね。…うん、頑張ってください。私に、いいよ、って言ってもらえるまで、もう少しですよ。...大丈夫。イくところも、はしたないお顔も、ずっと、見てますから」


※※※


丁寧に、甘く優しく、じっくりと……。あなたの嗜好と急所を知り尽くしたオキニによる、乳首責め手コキコース。指名してみませんか?


■プレイ内容
(女性による)またがり、(女性による)覆いかぶさり、添い寝、密着、手コキ、乳首責め、乳首舐め、言葉責め、囁き、焦らし、脚絡ませ、ディープキス、射精許可、ご褒美

■主な使用ワード
「お客様」「お射精」「おちんちん」「犯され」「とろとろ」「お漏らし」「白いおしっこ」「あまあま」「たくさん」「いっぱい」「たっぷり」「優しく」「いじめ」「大好き」「情けなく」「きもちい」「幸せ」「可愛い」「甘く」「しこしこ」「ぐちゅぐちゅ」「ゆっくり」「囁き」「立派な」「我慢」「切ない」「だめ」「もう少し」「ちゃんと」「あったかい」「大丈夫」「いいよ」「どうぞ」「全部」「最後まで」「ご褒美」

■射精回数
1回

■商品、同梱データ詳細
・本編音声データ(SEあり、SEなし)
・画像データ(カバー画像、全体像、宣伝用画像、アイコン)
・テキストデータ(収録台本、クレジット)
・PDFデータ(ハート台本)


出演(CV) : 分倍河原シホ 様



イラスト、タイトルロゴ : 天城しの 様



効果音(SE)素材
・みじんこ素材 様
・On-Jin ~音人~ 様

企画、シナリオ、編集 : 甘師子 (甘師子チャンネル)




■通信欄
本商品は、同人音声サークル「甘師子チャンネル」の処女作となります。もし至らない点がありましたら、サークルTwitterアカウントまでご連絡ください。作品へのコメントやレビュー投稿をいただけると、とても励みになります。


FAQ for this works and circle.
We will answer as much as possible to the question to this works. I'm bad at English, but if that's okay push on button above and send your request.



eleven + 1 =

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

If you acquire the works introduced on this site in a way other than the regular method, you may be asked for damages from the right holder of the works. This site is intended to promote buy the works to the user who downloaded it illegally of the works.
* This site is not a reach site. All works information on our site is posted with permission of the distributor. There is no illegal content.

Attention!

If you obtain the works described on this site by an unauthorized method such as BitTorrent, you may be sued by the right holder of the works even if you live outside Japan. This site is not a reach site.

Off to works page

Registered:86265works

New FAQ