Weekly Bestseller

DLsite top sales

[1st]

DLsite 2nd sales

[2nd]

HDWShare ITN. | Hentai doujin works guide.

This is information site of Hentai doujin works from DLsite.com International.

Slightly SM-esque sex with the gardener your late husband employed at your estate. (CV: Yoritada Konoe) [DLsite.com]
In the Closed Garden, with You By phosphorescent palace

Price:$8.40 / €7.08 JPY (As of 2020/07/31)

Buy now

※This price may be changed without a notice. Please check it in a link.

Circle Name:phosphorescent palace  Works
Release:Aug/01/2020
Age Ratings:X-rated 
Work Format:Voice 
File Format:WAV 
Language:  
Option:Girls / Otome 
Genre:Masturbation / Restraint / Consensual Sex / Young Man / Married Woman / Widow 
File Size:402.6MB 

In the Closed Garden, with You

[DLsite.com]

Summary [By dlsite.com)

まるで父のように思って慕っていた年のはなれた夫が、去年、結婚して六年目の冬が終わる頃、あっさりと亡くなってしまった。
 私は、二十八にしてはやばやと、所謂未亡人というやつになった。
 未亡人。
 未だ亡くならぬ人。
 残された仕事は死ぬことばかりの人。
 夫のいない家で一人、当分来そうにもないように思える死をぼんやりと待つだけの身を持て余していた私に、花は世話をされなければならないのだということを教えたのはあの庭師だ。
 この家に嫁いで夫が死ぬまで六年の間、当たり障りのない世間話という以上に言葉を交わしたことなんかなかったけれど、私は、心の中でずっとあの人に憧れていた。
 あの人はとても美しい。
 逞しい体に似合わず、花の世話をする手付きは繊細。
 あの人に触れられたい。
 一度考え始めると、抑制は日に日に効かなくなるようだった。
 私はあの人に、触れられたい。


 死んだ夫の庭で、夫が雇っていた庭師と、微SM風味のセックスをする話。
 あるいは、死んだ雇い主の庭の管理の全てを委託される話。
 あるいは、穏やかで少し奇妙な庭が、完成される話。

※「微SM風味」は本当に微量です。ごっこ遊び程度にお考え下さい。
※亡くなった人の話をするシーンがたくさんあります。思い出話のような流れですが、人によっては気味悪く感じられるかもしれません。ご留意ください。


・ヒロイン
 大学を出てすぐ結婚した、年の離れた夫を亡くして一年たつ。今年二十九歳。
 かなり金を持っていた夫が結婚した時に建てた大きな庭のある屋敷に一人で住んでいる。
 人から「ぼーっとしている」と言われて育ってきた。人の言うことを危ういほど素直に聞いてしまうタイプだが、反面、好き嫌いや快不快は意外とはっきり感じている。

・佐田春彦(さたはるひこ)
 ヒロインの夫に雇われていた庭師。今年三十二歳。
 ヒロインの夫のことは「旦那さん」、ヒロインのことは「奥さん」と呼ぶ。
 珍しい植物を集めるばかりで世話は一切しない「旦那さん」に苦笑しながら、「旦那さん」の生前は、庭の管理のほとんど全てを引き受けていた。「旦那さん」の死後も引き続き、庭の手入れをしている。
 代々庭師の家に生まれ、自分も父の後を継ぐ気で庭師になった。仕事と好きなことが完全に一致している人間で、基本的には朝から晩まで庭や植物のことを考えている。
 人格は温厚。ふるまいのテンションは高くないが、人と話すのは嫌いではないし、意外に冗談も言う。道で困っている人を見つければ声もかける。ただ如何せん、人間と話しているよりも植物をいじっている方が楽しい。
 実は無自覚にエス寄り。敬語は頑張って使っているものの、正直なことを言えば苦手。

・「旦那さん」
 既に他界しており、ヒロインと佐田の会話にのみ登場。享年七十三。
 生前は雑貨輸入業を営んでいた。ずっと独身で通してきたが、六十七歳の時、会社の受付のバイトをしていたヒロインと結婚。その後引退し、昨年亡くなるまで、結婚した時に建てた家でヒロインと暮らしていた。
 ある種のディレッタントで、佐田に言わせれば「庭狂い」。若干人をけむに巻くような部分があったものの、快活で面倒見の良い人柄で、ヒロインも佐田も、彼を慕っていた。


0.Epigraph 庭の条件 (00:24)
1.二月上旬、昼(16:17)
2.五月上旬、昼(1)(07:26)
3.五月上旬、昼(2)(16:11)
4.五月上旬、夜(1)(12:33) ※R-18(言葉責め、窃視)
5.五月上旬、夜(2)(25:07) ※R-18(舌責めなど)
6.五月上旬、夜(3)(03:30)
7.五月上旬、夜(4)(22:22) ※R-18((ごっこ遊び程度の)拘束)
8.五月上旬、深夜(23:21)
9.Epilogue 八月、深夜(05:20)
(総収録時間 132:48)


キャスト 
 近衛頼忠 さま( )
イラスト 
 ni さま( )
効果音
 効果音ラボ さま
 無料効果音で遊ぼう! さま
 サークルみじんこ さま
 タイガーリリー さま
                      よりお借りしました。
台本・編集
 魚谷いん@燐光宮( )

FAQ for this works and circle.
We will answer as much as possible to the question to this works. I'm bad at English, but if that's okay push on button above and send your request.



six + nineteen =

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

If you acquire the works introduced on this site in a way other than the regular method, you may be asked for damages from the right holder of the works. This site is intended to promote buy the works to the user who downloaded it illegally of the works.
* This site is not a reach site. All works information on our site is posted with permission of the distributor. There is no illegal content.

Attention!

If you obtain the works described on this site by an unauthorized method such as BitTorrent, you may be sued by the right holder of the works even if you live outside Japan. This site is not a reach site.

Off to works page

Registered:86398works

Popular now!

New FAQ