Weekly Bestseller

DLsite top sales

[1st]

DLsite 2nd sales

[2nd]

HDWShare ITN. | Hentai doujin works guide.

This is information site of Hentai doujin works from DLsite.com International.

Can you handle her intense come-ons!? [DLsite.com]
MSGK Volleyball ~Loli Slut's Provoking Fap Support~ By Chivalric Order of the Extreme Masochists

Price:$5.67 / €4.67 JPY (As of 2021/01/30)

Buy now

※This price may be changed without a notice. Please check it in a link.

Circle Name:Chivalric Order of the Extreme Masochists  Works
Release:Jan/31/2021
Age Ratings:X-rated 
Work Format:Voice 
File Format:MP3 
Language:  
Genre:Loli / Ahegao/Gapeface / Hand Job / Verbal Humiliation / Tease / Reverse Rape / Submissive Man / Whispering 
File Size:76.91MB 

MSGK Volleyball ~Loli Slut's Provoking Fap Support~

[DLsite.com]

Summary [By dlsite.com)

※本作品はバイノーラル作品です。
イヤホン・ヘッドフォンで聴くと最高の臨場感でお楽しみ頂けます。


■主題
スポーティなMSGK(メスガキ)に
いじわるされながら、射精したい!!!


■声優さん紹介
大人気!!兎月りりむ。様
最高のロリボイスで演技力抜群です☆

〇ツイッター



■イラストレータさん紹介
秘密にしといてあげる様
※本作品は、画像等を、権利者様から許諾を頂いております

〇ツイッター


〇ピクシブ


■音声
MP3(320kb)
※効果音なしバージョンも収録しています。


■内容
1.メスガキとバレーボール
2.メスガキからスケベ挑発
3.ち〇ぽ&乳首コリコリメスガキ責め
4.メスガキセックスと射精アタック


■シナリオ一部抜粋
せーの! よいしょ!!
ん~ふふっ。めっちゃくちゃ仕上がり良いよ、すっごいサーブだったでしょ先生
ふふっ、私いま超絶好調って感じ。これも先生が毎日毎日、体育館で一緒に練習してくれるおかげだよ?
ふふっ。今日は試合用のユニフォームまで着て
気合い入りまくっちゃってるから、先生もよろしくね~


で、先生~(笑)なんでちんちん立てちゃってるの~
ねぇ? おちんちん、なんで立っちゃってるのかって聞いてるんですよ~

ふふっ、今日は練習の最初からおちんぽ立ててましたよね~?
ん? もしかして、気づかれてないと思ったんですかぁ? ふふっ、先生が、私のこと見ながらおちんちん立てるの
だ~いすきだってこと、知ってますよ? ん? 築かれてないと思ったんですかぁ?
私がバレーしてる時、私のお尻を、先生すっごいスケベな目でみてるものね

ねぇ先生、学校の先生なのに、生徒に、ましてや私ぐらいの年齢の女の子の
お尻見ておちんちん立てちゃうなんて、いけないんじゃないですか?

ふ~ん、まだしらばっくれるんですか?
ふふっ、よいしょ、ふふ、おズボンの上からさわさわ
先生、これ。ふふっ、これ。おちんちんぎん立ちじゃないですか
ほら、先生のちんぽ、おズボンの上からちょ~っと触っただけで
カチカチに固くなってるの、わかりますよ~

ねぇ先生。ほ~ら、おズボンの上から、おちんちんシコシコ、シコシコシコシコ~
ふふ~~シコシコ~。ふふ先生、すこ~し撫でられただけなのにもう、女の子みたいな
メス声でちゃってるじゃないですか~


生徒からおちんちんお勃起を指摘されて、
ちょ~と。おちんちんさわさわシコシコ、さわさわシコシコされただけなのに
メス声あげちゃって、いけないんじゃないですかぁ?
ん? 私みたいなメ・ス・ガ・キに、ちんぽシコられて、ちんぽ自由にされちゃって?
ん? それでいいんですかぁ?んふふふっ
いいんだ~?ねえ、いいんだったら、ほ~ら、体育館のカギ
ふふっ。全部しめて来てくださいよ
先生が妄想してた、スケベでえっちなこと、私でしちゃいましょうよ
ねぇ先生。自分の生徒と体育館でスケベなこと、しちゃいましょうよ

あはっ、あはっ先生早い!必死すぎぃい走り回って、すぐに鍵かけてきちゃって
先生って、イケナ~イ。オスですね
ふふっ、メスガキに発情するスケベ先生だったんですね
ん? あ、おズボン、おズボンとパンツ脱いで
私の前におちんちん出してぇ、ふふっ。もしかして、私とイケナイことする気
満点ですね~? 私くらいの生徒にちょ~っと挑発されただけで
自分からおズボン脱いでお勃起ちんぽだしちゃって
もしかして、そ・れで私の事襲っちゃう気ですから
ふふっ。こわ~い、こわ~い、怖いねぇ。

じゃ~あ、え~い!!うふふっ。あぁ~当たった。私のキレキレのバレーボール
先生のお勃起おちんちんにクリーンヒット

んふっ、先生。おちんちんの痛みで立てなくなっちゃってますね
よいしょ、よいしょ、ふふっ。おちんちんほら、ん~おちんちんはまだ元気ですね~
ふぉ~ら、生ちんぽシコシコ、シコシコ、あんシコシコシコシコ~
ふふ、先生が悪いんですよ~? いきなりおちんちん出して私ににじり寄ってくるからぁ
私ぐらいの小っちゃい女の子がぁ、生チンで迫られたら、怖いに決まってるじゃないですか

だから先生のおちんちんは、ほーら
シコシコ、しゅしゅ、シコシコ、しゅしゅ。メスガキの私が~
し~っかりちんぽをリードしてあげますからね~
※続きは本編で!!

FAQ for this works and circle.
We will answer as much as possible to the question to this works. I'm bad at English, but if that's okay push on button above and send your request.



eleven + eighteen =

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

If you acquire the works introduced on this site in a way other than the regular method, you may be asked for damages from the right holder of the works. This site is intended to promote buy the works to the user who downloaded it illegally of the works.
* This site is not a reach site. All works information on our site is posted with permission of the distributor. There is no illegal content.

Attention!

If you obtain the works described on this site by an unauthorized method such as BitTorrent, you may be sued by the right holder of the works even if you live outside Japan. This site is not a reach site.

Off to works page

Registered:85678works

New FAQ