Weekly Bestseller

DLsite top sales

[1st]

DLsite 2nd sales

[2nd]

HDWShare ITN. | Hentai doujin works guide.

This is information site of Hentai doujin works from DLsite.com International.

Your older sister's here to visit! And to get busy... [DLsite.com]
The Case of the Brother-Fucker By korokoe

Price:$8.30 / €6.96 JPY (As of 2020/09/02)

Buy now

※This price may be changed without a notice. Please check it in a link.

Circle Name:korokoe  Works
Release:Sep/03/2020
Age Ratings:X-rated 
Work Format:Voice 
File Format:WAV 
Language:  
Genre:ASMR / Lovey Dovey/Sweet Love / Elder Girl x Younger Boy / Hand Job / Internal Cumshot / Breast Sex / Blowjob/Fellatio / Ear Licking 
File Size:2.54GB 

The Case of the Brother-Fucker

[DLsite.com]

Summary [By dlsite.com)

女の子はいつも何を考えているのでしょう。
本作品は誰もが考えたことのある、そんな疑問にお応えする音声です。

きれいで優しいお姉さんも、いつもはそっけない妹も、
心の中ではみんな、エッチなことばかり考えているとしたら…?

今作は、小さい頃は何を考えているの分からなかった年上のお姉ちゃんの本心をあなただけにこっそりお聞かせしちゃう、
心の声が「副音声」で聞こえてきちゃう音声です。

「清純そうなあの子も、真面目なその子も、本当は女の子だってエッチがしたい」

さあ、穏やかで優しいお姉ちゃんの心の中を、一緒に覗いてみましょう…!


★あらすじ★

夏休みにお泊りに来たお姉ちゃん。

朝は起こしてもらって、身体も洗ってもらって、あなたのお世話を楽しそうにしてくれます。
昔のように仲のいい姉弟に見える2人でしたが、内心2人とも複雑な心境を抱えていて…?

一緒にお風呂に入ったことがきっかけで、Hなことをしてしまいます。
あなたのことが大好きでしかたないお姉ちゃんに身体中で甘~く責められ、射精させられ…。

優しくて穏やかだったお姉ちゃんのいやらしい本性が徐々にあらわになっていき…。◇track01/優しくお目覚め(10:18)

「こうしてぎゅ~ってしながら大好きって言えるのは可愛い弟だけだよ」
夏休みのある朝、いちゃいちゃしながら優しく起こしてくれるお姉ちゃん。


◇track02/優しく手コキとパイズリ(33:46)

「こういうのもたまにはいいでしょ?お姉ちゃんに、任せて」
久し振りに2人でお風呂に入ることになったあなたとお姉ちゃん。お姉ちゃんの裸を見て反応してしまったあなたのおち○ちんを優しく手コキとパイズリでお世話してくれます。


◇track03/優しく授乳手コキと耳舐め(26:26)

「もっとHなこと…しちゃおっか…」
お風呂でしたHなことが気持ちよくて忘れられないあなた。ねっとりしたお姉ちゃんの舌で耳を責められおっぱいを吸いながら手コキして貰います。


◇track04/優しくフェラ(22:50)

「大きくなったおち○ちん、お口の中で小さくしてあげるからね」
本当はあなたとHなことがしたくて堪らなかったお姉ちゃん。あなたのおち○ちんをおさめてあげるという名目でフェラしてしまいます。


◇track05/激しくセックス(36:56)

「出したいってびくびく震えて…♪ぐにゅって当たるとこに押し付けたまま…♪びゅーってして…♪身体は私より小柄なのに激しいセックスされて…♪ぐちゃぐちゃになっちゃう…♪」
度重なるあなたとの行為で興奮しきったお姉ちゃん。優しく言い聞かせるような口調とは裏腹に頭の中は犯されたい気持ちでいっぱいになってしまいます。
それまでの穏やかなお姉ちゃんとは一変して淫乱にあなたを求めるお姉ちゃん。二人は何回も身体を重ね…。


◇track06/後日談(07:12)

「私はその…Hなことはしてあげても良いけど…いつか弟に恋人ができた時に…」
夏休みのとある1日。お姉ちゃんがあなたのことをどう思っているか、あなたは勇気を出して聞いてみました。するとお姉ちゃんは…。



【合計: 137分】


★ファイル形式★

・本作品はバイノーラル・ハイレゾ形式での録音のため、
イヤホンおよびヘッドフォンでの視聴を推奨しています。

・wav版、mp3版の2種類のファイルが
同梱されています。用途に合わせてご利用ください。


★スタッフ★

CV:陽向葵ゅか
シナリオ:あすきぃきゅーぶ
イラスト:日茶のむ
企画:コロコエ

FAQ for this works and circle.
We will answer as much as possible to the question to this works. I'm bad at English, but if that's okay push on button above and send your request.



twelve − nine =

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

If you acquire the works introduced on this site in a way other than the regular method, you may be asked for damages from the right holder of the works. This site is intended to promote buy the works to the user who downloaded it illegally of the works.
* This site is not a reach site. All works information on our site is posted with permission of the distributor. There is no illegal content.

Attention!

If you obtain the works described on this site by an unauthorized method such as BitTorrent, you may be sued by the right holder of the works even if you live outside Japan. This site is not a reach site.

Off to works page

Registered:86582works

Popular now!

New FAQ