Weekly Bestseller

DLsite top sales

[1st]

DLsite 2nd sales

[2nd]

HDWShare ITN. | Hentai doujin works guide.

This is information site of Hentai doujin works from DLsite.com International.

ご奉仕大好きなバニーガールのふりふりお尻に釣られて来店!酔いどれ密着えっちで甘ラブ満載♪ CV逢坂成美様 [DLsite.com]
【簡体中文版】【KU100】ようこそ!ドスケベなバニーガールがご奉仕してくれるエッチなBarへ! By Translators Unite

Price:660 JPY (As of 2023/02/22)

Buy now

※This price may be changed without a notice. Please check it in a link.

Circle Name:Translators Unite  Works
Release date:Feb/23/2023 0
Scenario:コクネu10.
Illustration:すーぱーなごやか
Voice Actor:逢坂成美
Age:18+ 
Product format:Voice / ASMR 
File format:WAV 
Supported languages:Chinese Simplified 
Genre:Breasts / Binaural / ASMR / Bunny Girl / Lovey Dovey / Sweet Love / Coquettish / Seduction / Ear Licking / Big Breasts 

Summary [By dlsite.com)

・お酒を絡めたイチャ甘ご奉仕プレイが満載!

バニーちゃんはお酒もご奉仕も大好き!
お耳舐め舐めの快感で盛大にこぼしてしまったお酒も…♪
全身ぺろぺろできれいきれい♪ 念入りに舐めとってくれます!

「こぼしちゃったのは、うさぎさんのせいだし……」
「えっと、毛繕い、的な? ……とにかくぅ~! ぺろぺろご奉仕で、きれいにするね♪」
「れろ~~~ん、れろっ、れろれろれろっ、れろぉ……♪」

天才バニーさんは、お酒も飲みながらアナタを気持ちよくできるプレイも思いついて…♪
おちんぽを酒漬けに、“ごくごくと喉越しを鳴らしながら”、竿酒フェラ!♪
「しゅっぽーんっ♪ おにいさんのお股に……とくとくとくとくとく~♪」
「ふふ。おちんちん、お酒漬けにしちゃった♪」
「それじゃ、いただきましゅ~♪ んれじゅ、れじゅ…んく…んっく、んくんくんく…♪」

もちろん、お酒の口移しサービスもございます♪
ディープキスをしながら楽しんでいると、再びビタビタお酒がこぼれて…♪
お酒まみれの巨乳おっぱいで、パイズリフェラをしてくれます!♪

「みて……♪ 谷間に、こぼれたお酒がいーっぱい……♪」
「あ~~~む……♪ あむあむっ、あむあむ……っ♪」
「どう? これでしゃきっぽも、ぽかぽかになったぁ……?♪」


・バニーちゃんはアナタにガチ惚れ♪ 積極的すぎるエッチの種類!

お酒を絡めたプレイだけでも充実しているのに…!
むちむちの体を満遍なく使って♪
甘々な密着スリスリで好き好きアピールしてくれます♪♪♪

「さっきから、あたしのおっぱい、ずっと見てるしぃ……」
「……あっ! いま、太もも見たでしょ!♪ チラって見てたの、気付いちゃった~♪」

アナタの視線をしっかり逃さず、積極的にえっちなご奉仕♪
キャストとお客様という距離感も、段々と崩れてきちゃって……♪

「ほら……うちの店、コンセプト強めでさ……」
「尻尾をつけないとお店に出ちゃだめっていうルールがあって……」
「あ、そーだ! あたしの尻尾をおしりに挿れるお手伝いして!」

頼れるのは、いつも逆指名に付き合ってくれるアナタしかいない!
ただでさえアナタにガチ惚れのバニーちゃん、
もうずっと、アナタとだけいちゃいちゃしたい!と思うようになり……♪

「ねーねー、バックもいいけど、次は正面でぎゅーってしながら交尾しよ……♪」
「好きぃ……好きぃ……♪ おにいさん、好きぃ……♪」
「んんっ、じゅれじゅ……おうっ、おうっ、おおおおっ♪」

ベロチューしながらのオホ声でラブラブご奉仕♪♪♪
最後は誰にも明かしたことのない本名を教えて…
アナタだけのバニーガールになっちゃう♪♪♪


●ご紹介

▼サークル公式Twitter▼ ぜひフォローしてくださいね♪


声優:逢坂成美様(  )
イラスト:すーぱーなごやか様(  )
シナリオ:コクネu10.様 (  )
制作サークル:スタジオりふれぼ


【スタジオりふれぼ】紹介
音声サークル「スタジオりふれぼ」。
リフレッシュ・レボリューション(癒し革命)をコンセプトに、
毎月新作をリリースしています♪
2021年12月より姉妹活動として漫画サークル「りふれぼコミック」をスタートしました!
応援よろしくお願いします♪

FAQ for this works and circle.
We will answer as much as possible to the question to this works. I'm bad at English, but if that's okay push on button above and send your request.



three × three =

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

If you acquire the works introduced on this site in a way other than the regular method, you may be asked for damages from the right holder of the works. This site is intended to promote buy the works to the user who downloaded it illegally of the works.
* This site is not a reach site. All works information on our site is posted with permission of the distributor. There is no illegal content.

Attention!

If you obtain the works described on this site by an unauthorized method such as BitTorrent, you may be sued by the right holder of the works even if you live outside Japan. This site is not a reach site.

Off to works page

Registered:86590works

Popular now!

New FAQ