Weekly Bestseller

DLsite top sales

[1st]

DLsite 2nd sales

[2nd]

HDWShare ITN. | Hentai doujin works guide.

This is information site of Hentai doujin works from DLsite.com International.

あ、そっかぁ…早漏な旦那のおちんちんしか知らないから、私、こんなに長くおちんちん挿れられてたことないんだったぁ [DLsite.com]
【韓国語版】【ずう〜っと100円】夫が早漏なため最後までイけず欲求不満な人妻が本物のオスに初めてイかされてしまうお話 By Translators Unite

Price:88 JPY (As of 2023/09/04)

Buy now

※This price may be changed without a notice. Please check it in a link.

Circle Name:Translators Unite  Works
Release date:Sep/05/2023 0
Scenario:ありがた~い私
Illustration:珈琲
Voice Actor:ありがた~い私
Age:18+ 
Product format:Voice / ASMR 
File format:WAV 
Miscellaneous: Partial AI Use 
Supported languages:Korean 
Genre:Married Woman / Married Person / Slice of Life / Daily Living / Cheating / Adultery / Cuckoldry (Netori) / Internal Cumshot / Blowjob / Fellatio / Squirting / Gushing 

Summary [By dlsite.com)

総再生時間 約30分

============================

■トラック1_よわよわおちんちんじゃ満足できない(04:53)

「も、もう出ちゃったの?まだ入れてからちょっとしか立ってなかったのに…?」

「あ…い、いいのよ、気にしないで。私もちゃんと気持ちよかったわよ」

「……それに、私はあなた一筋よ。いちいち言わせないでよね、ふふ」

#よわよわおちんちんの旦那と #短いフェラからの #短いセックス
#でもほんとは満足していない #なぜなら旦那は極度の早漏だから #だけど旦那一筋(のはず)
#おやすみのキス #明日は同窓会 

============================

■トラック2_つよつよおちんちんからの誘惑(12:07)

「わあ、先輩タキシードきまってるじゃないですか。それに先輩の奥さんとても綺麗」

「先輩…冗談ですよね?私達お互い結婚してるんですよ?それなのにこんなことするなんておかしいです…」

「あっ、だめっ下は!……ゃんっ…スカート脱がさないで……んっ…」

「やっ、クリ指で弾いちゃだめです…あんっ!勝手に腰はねちゃう……恥ずかしいです…」

「……いえ、普段からセックスはしてるんですけど、フェラをあまり長くすることはなくて……というかフェラじゃなくても長続きすることがないので…」

#大学の時のサークルの同窓会で飲み #酔い潰れて先輩に介抱されたけど #気がついたらラブホ 
#そのままキスを迫られ #おっぱいを揉まれ #手マンにフェラ #こんなのだめです先輩

============================

■トラック3_だめだめ不倫おまんこでごめんなさい(13:31)

「あ、そっかぁ…早漏な旦那のおちんちんしか知らないから、私、こんなに長くおちんちん挿れられてたことないんだったぁ、んっ…はあんっ」

「んっ!ああっ、やだっ、先輩、止まってください!このままじゃおもらししちゃいます…!」

「んやっ、ぁ、いやっ!やめて!だめだめだめだめ!おちんちん止まって!あっ、いやっ!いっ、いやああああああんッ!」

「だめだってわかってるのに、イクのに逆らえない淫乱おまんこでごめんなさぁい!つよつよおちんちんにハマっちゃった馬鹿おまんこでごめんなさぁいッ!」

「でも、あなたが悪いのよ。私のおまんこを一度もイかせてくれなかったあなたの独りよがりダメダメおちんちんが」

#またキスされちゃって #だめだってわかってるのに #先輩のつよつよおちんちんに逆らえない
#生ハメ許して何度も潮吹き #イキ狂い #おまんこは正直 正常位からの四つん這いバック #人妻まんこに中出し(12:20頃)
#ごめんなさいあなた #不倫まんこ許して #でもあなたが悪いのよ■同梱内容
*本編データ約30分(効果音有無Ver.をご用意しております)
*フリートークデータ
*NGシーンデータ
*パッケージイラストデータ(ロゴ・文字有り&無し。PNG形式)

■クレジット
絵&台本一部協力:珈琲様

※こちらのパッケージ絵はAIを使用しております。
ロゴ:chicora様

声優&台本&編集&監修:ありがた〜い私


FAQ for this works and circle.
We will answer as much as possible to the question to this works. I'm bad at English, but if that's okay push on button above and send your request.



sixteen − 3 =

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

If you acquire the works introduced on this site in a way other than the regular method, you may be asked for damages from the right holder of the works. This site is intended to promote buy the works to the user who downloaded it illegally of the works.
* This site is not a reach site. All works information on our site is posted with permission of the distributor. There is no illegal content.

Attention!

If you obtain the works described on this site by an unauthorized method such as BitTorrent, you may be sued by the right holder of the works even if you live outside Japan. This site is not a reach site.

Off to works page

Registered:86442works

Popular now!

New FAQ