Weekly Bestseller

DLsite top sales

[1st]

DLsite 2nd sales

[2nd]

HDWShare ITN. | Hentai doujin works guide.

This is information site of Hentai doujin works from DLsite.com International.

やさしすぎる保険室の先生が、モテない僕を性指導してくれる。放課後の保健室で筆下ろされたり、体育倉庫で汗だく生バックしたり、先生の家でチンポの耐久力テストをしたり、夢のような甘い日々に脳が溶かされていく。そろそろ受験勉強しないといけないのに……【CV海音ミヅチ/KU100収録/全編バイノーラル】童貞卒業騎乗位、生ハメバック、イチャラブ正常位、杭打ち騎乗位、オホ声、男性受け、性教育 [DLsite.com]
【繁体中文版】ドスケベ巨乳女教師の中出し保健体育で非モテ童貞卒業性指導! By Translators Unite

Price:990 JPY (As of 2023/09/22)

Buy now

※This price may be changed without a notice. Please check it in a link.

Circle Name:Translators Unite  Works
Release date:Sep/23/2023 0
Author:魂童 夢
Scenario:魂童 夢
Illustration:魂童 夢
Voice Actor:海音ミヅチ
Age:18+ 
Product format:Voice / ASMR 
File format:MP3 
Supported languages:Chinese Traditional 
Genre:Breasts / Oneesan / Older Girl / Older Sister / Female Teacher / School / Academy / Internal Cumshot / Blowjob / Fellatio / Submissive Man / Big Breasts 

Summary [By dlsite.com)

(1)保健室で性処理♪童貞チ●ポ手コキ
17:36(先生との関係の始まり/手コキ/フェラ/手マン/淫語/耳舐め)

保健室の新任 あかり先生は、いかにも童貞を筆下ろしてくれそうな雰囲気。持ち前の巨乳を揺らし、いつも男子の視線と女子の羨望を買っている。
そんな先生に、僕は放課後呼び出された。クラスの女子から伝言があるらしい。
(告白かな…?)とドギマギする僕。周りの友達はみんな彼女ができて、童貞を卒業していたから。ついに僕も……
しかし伝言とは、僕が性欲を持て余すあまり女子の胸をチラ見していることへのクレームだった。情けなさと恥ずかしさで、胸が苦しくなる。そんな僕に、先生は「何でもしてくれる」と言ってくれた。

──────────────────────────────

(2)実演性指導♪筆下ろし騎乗位
13:55(ゴムの着け方講座/騎乗位/初心者向けピストン/男性受け)

「すぐに出さないようにね。これは君を女慣れさせるための特訓なんだから」
夕暮れ時の保健室で、僕は童貞を卒業することになった。
優しいあかり先生はゴムの付け方から教えてくれる。そして僕の上にまたがり、騎乗位で挿入……。性欲を持て余したチンポを、腟内で指導してくれる。美人で経験豊富な先生は、童貞の欲望なんてお見通しらしい。ちょっとイジワルにチンポをシゴき、僕が耐えられるギリギリの腟圧で射精感を高めてくれる。
ある夏の午後、一生忘れられない筆下ろし……。

──────────────────────────────

(3)体育倉庫で生ハメ♪中出し我慢バック
10:54(スク水/バック/オホ声/男性攻め)

先日の初体験以来、僕はセックスのことしか考えられなくなってしまった。今日も水泳の授業中だというのに勃起が止まらない。すると、あかり先生がプンプンしながら歩み寄ってきた。
「君?、ちょっと先生についてきなさい」
体育倉庫に呼び出されると、先生はすぐさま僕のチンポのケアをしてくれる。当然ゴムなんかあるはずもなく、今回はナマで……。競泳水着の締まりのいい膣をかき分けると、種付け禁止の性処理がはじまった。

──────────────────────────────

(4)先生の部屋で正常位♪汗だく恋人プレイ
15:28(エスコートの練習/正常位/手コキ/汗だくイチャラブH)

夏休み。僕は先生のマンションで本格的な実習を受けることになった。大学で彼女ができたときのために、恋人エッチのエスコート術を……。
エアコンの壊れた部屋で前戯を教わり、汗だくになって正常位……。視線を気にすることなくセックス三昧な時間。夢にまで見た日々に、僕の脳裏をある不安がかすめていた。

──────────────────────────────

(5)杭打ち騎乗位でチンポの耐久力テスト♪
19:53(杭打ち騎乗位/M字開脚/中出し我慢/先生の本気攻め)

(そろそろ授業勉強しなきゃ……)
3年生の僕は焦っていた。あかり先生にそのことを告げると、先生からある提案が。僕が節度のある男になったかを見るため、チンポの耐久力テストをしてくれるらしい。
先生は僕と騎乗位で繋がると、射精禁止の生搾り。腟ヒダをうねらせ、M字開脚でピストンしてくる。
先生の極上テクニックに、僕は必死に中出しをこらえるが───。

FAQ for this works and circle.
We will answer as much as possible to the question to this works. I'm bad at English, but if that's okay push on button above and send your request.



11 + 8 =

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

If you acquire the works introduced on this site in a way other than the regular method, you may be asked for damages from the right holder of the works. This site is intended to promote buy the works to the user who downloaded it illegally of the works.
* This site is not a reach site. All works information on our site is posted with permission of the distributor. There is no illegal content.

Attention!

If you obtain the works described on this site by an unauthorized method such as BitTorrent, you may be sued by the right holder of the works even if you live outside Japan. This site is not a reach site.

Off to works page

Registered:86583works

Popular now!

New FAQ